reklama

Forrest Gump a David Lynch

Večer dávali v telke Forresta Gumpa a potom Lost Highway od Davida Lyncha. Forresta som videl už dva krát, ale aj tak to bolo pre mňa zaujímavé, inšpiratívne a jednoduché zároveň. Keď sa skončil, prepol som na toho Lyncha. Po minulotýždňovom filme Twin Peaks, tiež od Lyncha, som vedel, že to bude riadne psycho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)
Obrázok blogu

Videl som síce iba polovicu filmu, ale k porozumeniu by mi asi nestačilo ani vidieť ho dva krát. A neviem, či by som to vôbec zvládol. Na rozdiel od Twin Peaks bol teraz hlavným hrdinom chlap. Nebol ani závislý od kokaínu ako Laura z Twin Peaks a do „iných“ svetov sa dostával bez požitia akejkoľvek látky. Nielen ja, ale ani on nevedel, kde sa nachádza, kto je kto a o čo vlastne (vo filme) ide. Jediným zrozumiteľným konaním, bolo konanie polície, ktorá na autách naháňala podozrivého. Všetko ostatné sa vymykalo. Vymykalo. Osoby sa objavovali, mizli, prípadne sa vyskytovali na dvoch miestach súčasne, alebo na jednom mieste dva krát. Film sa končí skôr bezútešne. Hlavný hrdina uniká polícii po diaľnici. Na obrazovke sa mihá diaľnica, vidno iba dva pásy reflektorov. Za nimi úplná tma. Tak ako ma Forrest Gump motivoval kráčať vpred, David Lynch zavelil: “Čelom vzad!“

Martin Krajmer

Martin Krajmer

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rád aj komplikácie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu