reklama

Rozhovor

Bajza (21:26): v skole ešte stále nič nerobím Nesmrtelna TETA (21:27): a co tie aktivitky? Bajza (21:27): aké? Nesmrtelna TETA (21:27): hmm.. ty si pisal ze mas vselijake aktivitky a hlavu plnu myslienok Bajza (21:28): jáj, notak v predošlých dnoch to bolo skôr prázdno ktoré som pociťoval snáď najintenzívnejšie Bajza (21:29): ale to vidím až teraz mávam sa teraz velmi ťažko

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Nesmrtelna TETA ‎(21:29):to ma mrzi.. Nesmrtelna TETA ‎(21:30):a je nieco co ti pomaha? klavir napriklad?Bajza ‎(21:30):Nie som šťastný ani keď hrámhľadám šťastieBajza ‎(21:31):to čo by mi pomohlo, alebo skôr kto je jedine nejaký kontakt tam horeBajza ‎(21:32):v tom zmätku, ktorý prežívamBajza ‎(21:33):včera mi jeden chalan povedal, vôbec neviem ako ho napadlo mi to rozprávať(keď som mu pustil akože Deža Ursínyho)že aký to má zmyseltie slováBajza ‎(21:34):podľa mňa je to niečo tak kultové že dovideniaa on že aký to má zmysel...tak sme sa dali do debatyťal do živého...Nesmrtelna TETA ‎(21:35):ale ty si sa mu to snazil vysvetlit nie?Bajza ‎(21:35):a ja som mu rozumelporozumelBajza ‎(21:36):a zrazu som zistil, že rozpráva o mneNesmrtelna TETA ‎(21:36):a co napriklad povedal?Bajza ‎(21:36):pre mňa je Dežo veľký vzorBajza ‎(21:37):jeho meno si budú ľudia pamätaťNesmrtelna TETA ‎(21:37):a on ti ukazoval tu druhu stranu ?Bajza ‎(21:37):možno sa o ňom budú aj deti učiť v škole, niekedyBajza ‎(21:38):čo by som bral všetkými desiatimiale on mi hovoril aj trochu o sebe, ako sa on snaží robiť to čo sa páči Bohua tu to prišlo,Bajza ‎(21:39):to som sa teda fak nepýtal už hrozne dávnočo sa páči Bohu?či sa mu páči to čo robím?ako sa trápimstrácam vieru, zmysel, sebaBajza ‎(21:40):len preto že som sa naňho vykašlalNesmrtelna TETA ‎(21:40):naozaj si to urobil? Nesmrtelna TETA ‎(21:41):ved som mala dojem ze to chces vsetko robit pre neho .. a on podla mna chape co citis.. kokso kto iny ked nie on.. Bajza ‎(21:41):zdá sa mi že som taký malý pán bochNesmrtelna TETA ‎(21:41):a dava ti cas sa pre neho znovu rozhodnutBajza ‎(21:42):tápem a nerobím veci pre večnosť ale pre sebaBajza ‎(21:43):chcel som vidieť všetky odtiene šedejaž som zabudol kde je svetloNesmrtelna TETA ‎(21:43):ked sme stali pred Viechou v lete .. tak si mi so slzami v ociach povedal ze to chces robit pre BohaBajza ‎(21:43):to je pravdaBajza ‎(21:44):a stále to tak cítimNesmrtelna TETA ‎(21:44):mozno si sa zastavil na pol ceste medzi tuzbou byt kultovym..a tuzbou robit to pre Neho.. Bajza ‎(21:44):neviem však vysvetliť to čo cítimBajza ‎(21:45):môj kamarát je slávnyja nikdy nebudemtrápi ma to , závidím muBajza ‎(21:46):keď sa pozerám na jeho fotku, je iný ako janemám taký talent ako on, nemáme takú super kapelu ako on, nie sme taký hudobníci ako oniNesmrtelna TETA ‎(21:47):a robia to s takym nadsenim ako ty?Bajza ‎(21:47):príde mi to úpne trápne, čo robíme oproti nimpretože som zabudol prečo to robímeBajza ‎(21:48):musím nájsť tú cestukúopil som klavír za 20 tisícNesmrtelna TETA ‎(21:49):ten elektricky..Bajza ‎(21:49):anoNesmrtelna TETA ‎(21:49):dam ti otazku,,, je nieco na svete co ta este tak bavi?co ta tak naplna a co je hlboko v tebe?Bajza ‎(21:51):láskaNesmrtelna TETA ‎(21:51):wau .. Bajza ‎(21:51):čo?Bajza ‎(21:52):kúpil som teda ten klavírBajza ‎(21:53):neviem, či sa mi niekedy podarí hudbou zarobiť čo i len na slanú vodumám výčitkyNesmrtelna TETA ‎(21:53):na to mas tu skolu nie? aby si zarobil Bajza ‎(21:53):akú?Nesmrtelna TETA ‎(21:54):kam chodisBajza ‎(21:54):elektro?Nesmrtelna TETA ‎(21:54):noBajza ‎(21:55):prečo z nej potom každú chvíľu chcem odísť?a aj odchádzam, v mysli tam nie som už aspoň päť rokov prítomnýNesmrtelna TETA ‎(21:56):ale stale si tam.. a raz si povies ..dobre ze som to nevzdalBajza ‎(21:57):myslel som že som niekto iný, že tam nepatrím, že budem ako Štefan Hríb, krorý tiež chodil na elektrotechnikckú a nerobí toNesmrtelna TETA ‎(21:58):to teraz nemozeme vediet co budeBajza ‎(21:59):moja hudba musí mať viac svetlaje rozmazanáNesmrtelna TETA ‎(22:00):a vies co by sa s tym dalo urobit?Bajza ‎(22:00):nikdy nebudem slávnyto nesmútim ani sa nežalujemsnažím sa na tom stavaťNesmrtelna TETA ‎(22:01):ked si to tak vezmes .. byt slavny dnes ..nie je az tak moc pozitivne ..ludia su taki...iní ,, neviem .. mozno pre tie spravne osoby budes slavny tak ci tak Bajza ‎(22:02):ide o vnútornú motiváciu, na miesto slávy musím teraz niečo položiťchápeš ?Nesmrtelna TETA ‎(22:02):chapemBajza ‎(22:02):čo asiNesmrtelna TETA ‎(22:02):verim ze to najdes.. Nesmrtelna TETA ‎(22:03):alebo uz si to nasiel len este nevies ako to tam dat .. lebo by si sa musel nejakych veci vzdat Bajza ‎(22:04):myslím že som to ešte nenašielto je ono, nenašielNesmrtelna TETA ‎(22:05):je mi luto.. ale musim koncit.. lebo moj milovany brat sem MUSI ist Bajza ‎(22:06):ale nevadí s niekým to musím ešte dokončiťNesmrtelna TETA ‎(22:07):dobruu.. Bajza ‎(22:07):cau a díkNesmrtelna TETA ‎(22:07):niet zac .. Bajza ‎(22:07):dobrúThis contact is offline.The message will be delivered when the contact goes Online.Bajza ‎(22:07):tak to dokončím sámmali by sme hrávať pre deti z onkológie, alebo takkeď si to predstavím..., polovica mojich skladieb je nepoužiteľná...načo mám ísť potom na konzervu?cítim sa ako idiot, všetci sa mi budú smiať, čo to vymýšľam, ale ja jednoducho nemám na výberprečo je to takto spravené, ten čas mi riadne lezie na nervy, povieš si to sú skúsenosti, no ale prečo som čím dalej skúsenejší, čo je to za výmyseltoľko vecí ma zväzuje, nastúpil som na vlak a už sa veziem, už sa v tom len vyznať, stále kontrastujem s okolím, navonok zapadám, ale vnútri som úplne iný, je to zabiják, čo robiť, pýtam sa každý deň...lezie mi to na nervy, chcel by som dať nejaké vyhlásenie svetu, ale čas beží a nikto na mňa nebude čakať, musím sa vyjadriť, ale stále stojím, čo je to za blbosť? Mali by ma vystrihnúť z obrazu, rozmazávam celkový dojem, zas ma bolia pľúca, aspoň viem, že nie som nesmrteľný, každé ráno som úplne stuhnutý, posteľ som si otočil, vôbec to nepomohlo. To je šamanizmus, ževraj si mám pustiť mačku do izby a tam kde si ona ľahne si mám dať posteľ, no díky...dal som ju doprostriedku izby, klavír k radiátoru, stôl ku stene. Mám netradične usporiadanú izbu. Páči sa mi to. Dominantný je klavír, spím vedľa neho. Dal som sa ostrihať na punk. Hypermoderne. Ale dúfam, že kontrastujem s hypermoderným svetom. Ja pôsobím skôr klasicky. Neprišiel som na nič. Depeche mode. Jedine. Viem zahrať kopec rokenrolových piesní. Na troch akordoch. Ale dôležité je, či to cítim. A ja to cítim. Nie ako niekto...Ináč. Už sa to tu zvrhlo, akože brejnstorming a potichu to prešlo na produkovanie čo najväčšej somariny. Nemá to zmysel, čaute

Martin Krajmer

Martin Krajmer

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rád aj komplikácie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu