reklama

Prečo sa ma nikto nepýtal na názor?

Píšem sem a možno riskujem, ale nech. Organizovali sme koncert v Metroklube v Šali. Koncert sa nekonal z "technických príčin". Nech už tie príčiny boli akékoľvek, podľa mňa ma majiteľ klubu obišiel. Ako iniciátor myšlienky som mal byť oboznámený so situáciou v klube po údajnom vytopení. Viem, že im vznikla škoda a určite nie malá, z druhej strany aj mne vznikla škoda, a nie malá, lenže sa neráta na peniaze ale na kamarátstvo, ochotu, dodržanie slova. Ak sa manažér nepýta na názor svojho klienta, čo to znamená???

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

7:40pmMartina čo tam bolo včera si tam bol?7:41pmxxxzatvorenéja som bol čistit a opravovat techniku7:41pmMartinvčera?7:41pmxxxanopiatok7:41pmMartinako to vyzeralo?7:41pmxxxim vytopilo nejake sklady s technikou... 7:42pmMartina klub?7:42pmxxxten je v pohode.. len tá technika bola navlhnutá , preto to nebolo7:43pmMartinteda to neboli repráky čo sú pod pódiom zatopené?7:43pmxxxto neviem... ja som spravil čo som mal a šiel... ponáhlal som sa... ale bolo tam dost vecí mokrých7:44pmMartinno ale ked si išiel cez kllub si išiel vo vode?7:46pmxxxnietam mali ohrievače a všeličo už7:46pmMartina dneska sú otvorení?7:46pmxxxasi .. neviem7:48pmMartina ešte predsa jedna vec7:48pmxxxano7:48pmMartinčo to bolo hovná alebo voda?7:48pmxxx:D neviem.. necítil som nič7:50pmMartinlebo mne iba povedal jeho brat, že nemôžme uskutočniť akciu, lebo je v klube 10 cm vodyčo vyzerá, že nebola pravda

Martin Krajmer

Martin Krajmer

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rád aj komplikácie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu