reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Krajmer

Martin Krajmer

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rád aj komplikácie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Rozhovor

Martin Krajmer

Rozhovor

Bajza (21:26): v skole ešte stále nič nerobím Nesmrtelna TETA (21:27): a co tie aktivitky? Bajza (21:27): aké? Nesmrtelna TETA (21:27): hmm.. ty si pisal ze mas vselijake aktivitky a hlavu plnu myslienok Bajza (21:28): jáj, notak v predošlých dnoch to bolo skôr prázdno ktoré som pociťoval snáď najintenzívnejšie Bajza (21:29): ale to vidím až teraz mávam sa teraz velmi ťažko

  • 26. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Iné ticho

Martin Krajmer

Iné ticho

Aké iné ticho môže byť okrem ticha?!, poviete si. Tiež som nad tým rozmýšľal. Ak si prečítate môj článok, isto mi dáte za pravdu, ba nielen to, aj vy nájdete tých svojich pár druhov ticha.

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Chrípka, čaj a halucinácie

Martin Krajmer

Chrípka, čaj a halucinácie

Pomaly sa zviecham z chrípky, ktorá ma sklátila tesne po Vianociach. Na nešťastie si môj imunitný systém vymyslel, že po každej chorobe, si ešte na nejaký čas vyberie dovolenku. Nie je to nič príjemné. Beh na dlhé trate okorenený sem-tam ma dorážajúcim šprintom. Mimochodom ani sa tej mojej telesnej schránke nečudujem. Ale to už je iná téma. Chcel som vám vyrozprávať zvláštnu príhodu, ktorá sa mi prihodila pri mojej chrípkovej samoliečbe.

  • 24. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Čarovný koberec

Martin Krajmer

Čarovný koberec

Vraj, čo som tým chcel povedať?! Vypočujte si a napíšte mi.

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Prisnilo sa mi 2

Martin Krajmer

Prisnilo sa mi 2

Tento krát som sa v mojom sne vyskytol v Srbsku. Nápadne sa to tam podobalo na dedinku pobliže Nových Zámkov, kde býva moja babka. Ako vojnoví štvanci sme sa skrývali v jej dome. Niekto nás zrejme prezradil, pretože ten večer nás začali z ničoho nič ostreľovať z helikoptéry a z guľometov na druhej strane cesty.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Najlepší kamoši

Martin Krajmer

Najlepší kamoši

Tak tu je sľúbená pieseň "novšieho" dáta. Nahral som ju predvčerom v mojom provizórnom štúdiu - Metóda vysávania.

  • 19. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Moja skladba, alebo ako som nepotreboval návod

Martin Krajmer

Moja skladba, alebo ako som nepotreboval návod

Včera som skúšal pripojiť k článku multimediálne dáta. Presnejšie pieseň. Myslel som si, že to pôjde aj bez návodu. Klasika. Niečo postláčam a uvidím. Trochu som sa ale sekol...

  • 3. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu