reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Krajmer

Martin Krajmer

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mám rád aj komplikácie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako som si nedal prepichnúť ucho...

Martin Krajmer

Ako som si nedal prepichnúť ucho...

Nikdy som si nemyslel, že budem mať niekedy takú túžbu. Už si to ani celkom nepamätám. Spomienka na ňu sa mi obnovila až pred pár dňami, keď som sa stal svedkom vyznania jednej kamarátky, že sníva o tetovaní. Ale ja som po tetovaní nikdy netúžil. Tak som sa snažil vybaviť si tú svoju po náušnici. Debatovali sme dosť dlho.

  • 5. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 0
Logout 24.04.10

Martin Krajmer

Logout 24.04.10

Myslíš, že sa môžeš len tak „odpojiť“? No tak to skús a uvidíš... Príď na koncert neznámych kapiel, hľadajúcich svoju identitu v troskách komunizmu a na odpadkoch západného sveta.

  • 25. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 579x
  • 0
Prečo sa ma nikto nepýtal na názor?

Martin Krajmer

Prečo sa ma nikto nepýtal na názor?

Píšem sem a možno riskujem, ale nech. Organizovali sme koncert v Metroklube v Šali. Koncert sa nekonal z "technických príčin". Nech už tie príčiny boli akékoľvek, podľa mňa ma majiteľ klubu obišiel. Ako iniciátor myšlienky som mal byť oboznámený so situáciou v klube po údajnom vytopení. Viem, že im vznikla škoda a určite nie malá, z druhej strany aj mne vznikla škoda, a nie malá, lenže sa neráta na peniaze ale na kamarátstvo, ochotu, dodržanie slova. Ak sa manažér nepýta na názor svojho klienta, čo to znamená???

  • 31. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 678x
  • 0
Večer mi volal Peťo manažér

Martin Krajmer

Večer mi volal Peťo manažér

Večer mi volal Peťo manažér, že niečo nie je v poriadku, praskli mu v klube rúry(aké?) a je tam asi 5cm vody(?) do polky klubu. Pýtam sa ho, či potrebuje pomoc; on že mi zavolá, ale ide to preveriť, vraj zavolal už aj vodárov. Dobre hovorím si, nie je to asi také zlé, keďže mi Peťo manažér nevolá.

  • 29. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 697x
  • 0
Keby som vedel, že si to ty...

Martin Krajmer

Keby som vedel, že si to ty...

Posielam Ti aspoň túto pieseň, keď si sa ani neráčila otočiť...

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 821x
  • 4
reklama
...apropo David Lynch

Martin Krajmer

...apropo David Lynch

Minule som sa v mojom blogu pokúsil zachytiť pocity, ktoré som mal pri pozeraní filmov Forrest Gump resp. Lost Highway. Aj keď to tak možno vyznelo, nechcel som filmy porovnávať, ale vyjadriť rozpor, ktorý vo mne zostal. Myslím, že som to vyjadril dobre. Na diskusii sa ozvali viaceré hlasy. Zrejme som ostal jediný, ktorý sa k filmu nevyjadril veľmi pozitívne, skôr sa ho odvážil „kritizovať“, aj keď o kritiku vôbec nešlo. Ale to som už písal. Nie som ani filmový kritik a už vôbec nie filmár.

  • 17. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 169x
  • 14
Forrest Gump a David Lynch

Martin Krajmer

Forrest Gump a David Lynch

Večer dávali v telke Forresta Gumpa a potom Lost Highway od Davida Lyncha. Forresta som videl už dva krát, ale aj tak to bolo pre mňa zaujímavé, inšpiratívne a jednoduché zároveň. Keď sa skončil, prepol som na toho Lyncha. Po minulotýždňovom filme Twin Peaks, tiež od Lyncha, som vedel, že to bude riadne psycho.

  • 12. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 354x
  • 14
Čakal som na Morisona

Martin Krajmer

Čakal som na Morisona

Ani neviem koľkáty krát. Je to dlhá história. Ešte som býval na starej izbe na internáte, s chalanmi, ktorí mi tiež „akoby náhodou“ spadli z neba. To by som snáď ani nestihol všetko spísať. Bolo to v treťom ročníku. A ten patrí medzi prelomové. Okrem iného preto, lebo si všetci vyberajú pedagogických vedúcich so semestrálnymi prácami (alebo naopak?), a ja som dostal zápal pľúc.

  • 22. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 3
Prisnilo sa mi

Martin Krajmer

Prisnilo sa mi

Dnes v noci sa mi spalo dobre. Ale. Zobudil som sa asi o pol tretej. Mesiac mi tak silno svietil do očí, že som nevedel zaspať. Otočil som sa a predstavoval si to magnetické pole Zeme, jeho siločiary cez moje telo. Tak som aj zaspal. Sníval sa mi zvláštny sen.

  • 20. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 066x
  • 0
Jožo

Martin Krajmer

Jožo

Je noc. Sobota. Bol som na bluesovom koncerte v Bratislave. Známa, s ktorou som poobede cestoval, mi popriala príjemný hudobný zážitok. A mala pravdu. Večer všetko klapalo.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 097x
  • 3
reklama
Brigáda

Martin Krajmer

Brigáda

Dnes som bol na brigáde. Vlastne som tam ani nechcel ísť, ale niekedy sa v živote dejú veci, o ktorých nerozhodujeme. Som rád, že som bol. Ide o manuálnu prácu. Skladáme presné meracie prístroje na neviem už čo, ale znie to dosť odborne. Najdlhšie trvá viazanie vrkôčikov na kábloch z vinutí transformátorov a následné pripínanie koncoviek na ne. Ale najlepšie je to, keď si pritom môžem pustiť rádio. Dávam pozor presne natoľko, nakoľko to vyžaduje situácia. Som si vedomý, že to deformuje môj prístup k práci, preto občas rádio vypnem.

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 1
Môžem sa ťa niečo spýtať?

Martin Krajmer

Môžem sa ťa niečo spýtať?

- Môžem sa ťa niečo spýtať ? - Prosím....?! - Čo študuješ? - Menežment, prečo?! - Ja len tak, či ťa nemôžem niekedy stretnúť u nás na škole... - Tak keď neštuduješ to čo ja, tak asi nie...

  • 21. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 047x
  • 0
Čajovňa 2

Martin Krajmer

Čajovňa 2

Tak sme sa opäť zišli hlavne kvôli tomu, aby sme sa pokúsili postihnúť a vyjadriť znamenia čias. Nie je to každodenná aktivita. Práve preto sme dnes znova tu, kde sa môžeme odpútať od okolitého sveta a vydať sa neprebádanými chodníkmi spoločného rozhovoru.O to ťažšie bude o našom stretnutí písať zrozumiteľne ako o stretnutí nositeľa myšlienky, komunikátora a ich poslucháča. Kvôli bližšiemu pochopeniu uvediem krátke vysvetlenie.

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 071x
  • 1
„Raz si určite zabudneš hlavu!“

Martin Krajmer

„Raz si určite zabudneš hlavu!“

Pani vychovávateľka v družine mala pravdu. Len výnimočne sa stáva, že si niečo niekde nezabudnem. Sem-tam niečo nájdem: mikinu, 200 korún, sponku, obal na gitaru. Ale aj tak mám pocit, že som v mínuse. Doplácam hlavne na neprítomnosť mojej duše. Ona si len tak povie: „Poďme rozmýšľať!“ A ja namiesto odpovede: „Nejdeme!“, s ňou začnem diskutovať.

  • 6. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 858x
  • 0
Čajovňa

Martin Krajmer

Čajovňa

Je piatok večer. Bolí ma hrdlo. S chalanmi som prvýkrát vonku. Som medzi nimi najstarší, tak si pripadám dosť zvláštne. A okrem toho, mali sme ísť do čajovne a ideme úplne opačným smerom. Tak sa pýtam a v zápätí sa dozvedám, že ideme vyzdvihnúť kamoša. Rozmýšľam, čo také si o mne môžu myslieť. Všetko samozrejme „za jazdy“, počas rozhovorov: „Ako ide škola?“, „Čo nové...?“

  • 6. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu